The Rookie
Koulun baseballvalmentaja loukkaantui ennen pääsyään ammattilaisliigaan. Hän saa toisen mahdollisuuden ammattilaissyöttäjänä suostuessaan karsintoihin, mutta vain jos hänen jatkuvasti häviävä joukkueensa voittaa piirinmestaruuden.
Koulun valmentaja Jim Morris luuli unelmansa olevan ohi. Olkapäävamman takia hänen mahdollisuutensa päästä baseballin ammattilaisliigaan romuttui ja hän jäi eläkkeelle. Mutta vuonna 1999 hän löi vetoa jatkuvasti häviävän joukkueensa kanssa: Jos he voittavat piirinmestaruuden, Jim – joka heitti 157 km/h:n vauhdilla – lähtee liigan karsintoihin. Joukkue nousee huonoimmasta kärkisijalle, ja Jim lähtee pian kokeilemaan, tuleeko hänestä ammattilaisliigan vanhin tulokas.