James ja jättipersikka
James-poika pelastaa vaaraa uhmaten hämähäkin ja saa haltuunsa taikakrokotiilinkieliä. Kun hän pudottaa ne vahingossa puutarhaan, esiin putkahtaa jättimäinen persikka! Persikan sisällä häntä odottaa uskomaton ystäväjoukko, jonka kanssa hän lähtee taianomaiselle matkalle. Roald Dahlin klassikkotarinan parissa viihtyy koko perhe. Sisältää tupakkatuotteita.