Jardin De Minuit
Kuu paistaa nuorelle pariskunnalle, joka leikkii metsässä. Heidän leikkinsä johdattaa heidät tuntemattomaan puutarhaan keskellä aukiota. Tietämättä varjoissa olevaa vaaraa nuoret rakastavaiset vaeltavat Keskiyön puutarhan polkuja pitkin. Vähitellen he huumaantuvat tenhosta ja harhailevat salaperäiseen sokkeloon. Voivatko he rikkoa loitsun, joka vangitsee heidät?