Joulukoira joulun jäljillä
Kun joulupukki menettää muistinsa matkalla New Yorkiin, Tassun, uskollisen orvon nimeltä Quinn, hänen uuden ystävänsä Willin ja ihanan joukon taianomaisesti puhuvia koiria täytyy pelastaa pukki ja näyttää maailmalle, mistä joulussa on todella kyse.