Jump In!
Brooklynissa asuva teini-ikäinen Izzy Daniels treenaa tullakseen nyrkkeilymestariksi, sillä se on hänen isänsä unelma. Kun hän kuitenkin näkee hyppynaruhyppelyyn kuuluvat hienot liikkeet, hän lupautuu auttamaan naapuriaan Marya, kun tämä tarvitsee neljännen jäsenen hyppynarujoukkueeseensa.
Brooklynissa asuva teini-ikäinen Izzy Daniels (Corbin Bleu) harjoittelee tullakseen nyrkkeilymestariksi, sillä se on hänen isänsä unelma. Hyppynaruhyppelyyn kuuluvat hienot liikkeet kuitenkin kiehtovat häntä, ja hän suostuu auttamaan naapuriaan Marya (Keke Palmer), kun tämä tarvitse neljännen jäsenen hyppynarujoukkueeseensa. Laji vaatii enemmän lahjoja ja yhteistyötä kuin Izzy osasi odottaa, ja matkan varrella hän oppii sydämensä seuraamisen tärkeyden.