Kohteena Pluto
National Geographic -kanava liittyy huipputieteilijöiden seuraan Johns Hopkins -yliopiston sovelletun fysiikan laboratoriossa. Yhteistyössä NASAn kanssa toteutettavan historiallisen tehtävän tavoitteena on kurottaa aina aurinkokuntamme reunamille asti ja kerätä tietoja sekä ikuistaa ensimmäiset tarkat kuvat Plutosta.