Ihmeellinen planeetta Maa
National Geographic, ylistetty elokuvantekijä Darren Aronofsky ja palkittu tuottaja Jane Root esittävät sinemaattisen tapahtumasarjan, jota juontaa Will Smith. Ihmeellinen planeetta Maa paljastaa taianomaiset kohtalonkiemurat, jotka mahdollistivat elämän vain Maassa. Se on erityinen tarina, jonka vain astronautit voivat nähdä oikeassa mittakaavassaan.