Kohti Marsia
Yhdeksänvuotiaalle Milolle selviää, miten paljon hän tarvitsee äitiään, kun marsilaiset kaappaavat tämän. Matkallaan pelastamaan tätä hän saa apua Maan asukas Gribbleltä ja kapinalliselta marsilaistyttö Kiltä.
Vie roskat, syö parsakaali... Kuka edes muka kaipaa äitejä? Yhdeksänvuotiaalle Milolle selviää, miten paljon hän kaipaa äitiään, kun marsilaiset kaappaavat tämän aikeenaan varastaa tämän äidillisyys omille lapsilleen. Milon pyrkimys äitinsä pelastamiseksi kilpailussa aikaa ja happea vastaan ei tunne rajoja. Hän saa odottamatonta apua ja saattaa löytää tien takaisin äidin luokse enemmän kuin yhdellä tavalla. Tämä jännittävä matka on täynnä puhdasta ja mielipuolista hauskuutta.