Lang Lang Plays Disney
Maailmankuulu pianisti Lang Lang ja Disneyn ikonisin musiikki kohtaavat tässä eksklusiivisessa ainutkertaisessa konsertissa Royal Albert Hallissa. Esiintymisten ja dokumentaaristen pätkien kautta tämä elokuva avaa intiimin ikkunan Lang Langin erityislaatuiseen musiikilliseen polkuun. Se puhuttelee kiinalaisen pianistin rakkautta Disneytä kohtaan jo lapsuudestaan lähtien.
Eksklusiivinen ja ainutkertainen konsertti Royal Albert Hallissa. Lang Lang Plays Disney on omalaatuinen musiikillinen ja visuaalinen mestariteos, joka esittelee erityisiä uniikkeja sovituksia Disneyn suosituimmista kappaleista ja valottaa maailmankuulun pianistin, Lang Langin, elämää. Esiintymisten ja dokumentaaristen pätkien kautta tämä elokuva avaa intiimin ikkunan Lang Langin erityislaatuiseen musiikilliseen polkuun. Se puhuttelee kiinalaisen pianistin rakkautta Disneytä kohtaan jo lapsuudestaan lähtien. Lontoon kuninkaallisen filharmonisen orkesterin säestämänä Lang Lang kutsuu yleisön nauttimaan Disneyn klassikoista, kuten ”Taakse jää”, ”Me ei mainita Brunoo”, ”Sä oot sielussain” englantilaisen artistin Alfie Boen kanssa, ”Tähti toiveen toteuttaa” esiintyjän Gina Alice Redlingerin kanssa, sekä monista muista.