Lego Star Wars: Terrifying Tales
Kun Poe ja BB-8 tekevät hätälaskun Mustafar-laavaplaneetalle, heidän täytyy etsiä apua Darth Vaderin karmivasta vanhasta linnakkeesta. Siellä he tapaavat lipevän huttin, reippaan mekaanikkopojan ja Darth Vaderin vanhan palvelijan Vaneén, joka kertoo heille kolme kammottavaa kertomusta muinaisista aarteista ja legendaarisista konnista kautta Star Wars -historian.
Elokuvan The Rise of Skywalker tapahtumien jälkeen Poe ja BB-8 tekevät hätälaskun Mustafar-laavaplaneetalle ja tapaavat ahneen ja lipevän huttin, Graballan, joka on ostanut Darth Vaderin vanhan linnakkeen ja kunnostaa siitä parhaillaan galaksin ensimmäistä sith-teemaista luksushotellia. Kun Poe ja BB-8 odottavat X-Winginsä korjaamista, he matkaavat yhä syvemmälle salaperäiseen linnakkeeseen Graballan nuoren mekaanikon, reippaan Deanin, kanssa. Heidän oppaanaan toimii Vaderin uskollinen palvelija, Vaneé, joka kertoo heille kolme kammottavaa kertomusta muinaisista aarteista ja legendaarisista konnista kautta Star Wars -historian. Vanéen kertoessa tarinoitaan ja johdattaessa sankareita yhä syvemmälle linnakkeen uumeniin hänen katala suunnitelmansa alkaa toteutua ja pian Poen, BB-8:n ja Deanin täytyy kohdata pelkonsa, estää muinaista pahuutta nousemasta ja paeta takaisin ystäviensä luokse."