LEGO Star Wars: Kesäloma
Finn on varannut ystävilleen yllätysloman Halcyon-luksustähtiristeilijältä. Mutta yhteisiin lomasuunnitelmiin tulee nopeasti mutkia kun kaikki hajaantuvat aluksella omille teilleen. Yksin jäänyt Finn tapaa kolme voimahenkeä, Obi-Wan Kenobin, Anakin Skywalkerin ja prinsessa Leian, jotka kertovat kukin oman yllättävän tarinansa pieleen menneestä lomasta.