Leroy & Stitch
Lilo ja Stitch järkyttyvät, kun tohtori von Hamsteri pakenee vankilasta ja pakottaa Jumban luomaan Leroyn, Stitchin pahan kaksosen. Pian von Hamsteri kloonaa inhan olennon muodostaakseen armeijan. Saako Lilo koottua ystävänsä ja pelastettua päivän?
Palkinnoksi kaikkien 625 keräämisestä Lilo, Stitch, Jumba ja Pleakley on sijoitettu ympäri galaksia paikkoihin, joihin kukin uskoo kuuluvansa. Heidän elämänsä järkkyvät, kun viheliäinen tohtori von Hamsteri pakenee vankilasta ja pakottaa Jumban luomaan uuden kokeen: Leroyn, Stitchin pahan kaksosen. Pian von Hamsteri kloonaa inhan olennon muodostaakseen armeijan. Nyt Lilon, Stitchin ja muun jengin täytyy tulla ulkoavaruuden laidoilta taistelemaan Leroyden armeijaa vastaan. Kun meno kovenee, ystävämme ymmärtävät kuuluvansa yhteen.