Ben Affleck ja Rosamund Pike johtavat huippunäyttelijöiden joukkoa trillerissä, joka perustuu Gillian Flynnin bestselleriin miehestä, jota epäillään väärinteosta, kun hänen vaimonsa katoaa.
David Fincherin ohjaama ja Gillian Flynnin bestselleriin perustuva mukaansatempaava trilleri paljastaa modernin avioliiton salaisuuksia. Viidentenä hääpäivänään Nick Dunne (Ben Affleck) ilmoittaa kauniin vaimonsa Amyn (Rosamund Pike) kadonneeksi. Mediapyörityksen ja lain painostuksen keskellä Nickin kuva autuaasta liitosta häipyy. Pian hänen käytöksensä aiheuttaa kysymyksen: tappoiko hän vaimonsa?