Unbreakable - särkymätön
Bruce Willis ja Samuel L. Jackson ovat pääosissa järisyttävän jännittävässä trillerissä, joka pysyy katsojan mielessä vielä kauan lopputekstien jälkeen. David Dunn (Willis) selviää kauheasta junaonnettomuudesta ilman naarmuakaan ja tapaa oudon muukalaisen (Jackson), joka uskoo sarjakuvasankarien tallaavan maata tavallisten ihmisten joukossa. Mies saa Davidistä pakkomielteen, joka muuttaa hänen elämänsä peruuttamattomasti.