Lumileopardin jäinen valtakunta
Tässä Tiibetin kaukaisille vuorille sijoittuvassa filmissä seurataan lumileopardien ja niiden alle vuoden ikäisten pentujen vaarallista elämää henkeäsalpaavan kauniissa laaksossa, jossa on hämmästyttävä määrä erilaisia villieläimiä.