M*A*S*H - Goodbye, Farewell and Amen
Pitkäikäisen ja arvostetun M.A.S.H-televisiosarjan viimeinen jakso. Sarja kertoo lääkäreistä liikkuvassa M.A.S.H-sairaalayksikössä Korean sodan aikana.
Pitkäikäisen ja arvostetun M.A.S.H-televisiosarjan viimeinen jakso. Sarja kertoo lääkäreistä liikkuvassa M.A.S.H-sairaalayksikössä Korean sodan aikana. Nyt sota on lähes ohi, vaikka kenttäsairaala 4077 on vieläkin hukkumassa kuolleisiin. Hawkeye on lähetetty psykiatriseen sairaalaan tohtori Sidney Freedmanin hoitoon. Tohtori yrittää selvittää hänen varsin julkisen henkisen romahduksensa syyn. Muut ryhmän jäsenet suunnittelevat sodanjälkeistä elämäänsä hoitaessaan samalla haavoittuneita. Hawkeye palaa leiriin, ja lopulta julistetaan tulitauko. Kenttäsairaala 4077 alkaa juhlia. Yksi kerrallaan sen väki lähtee, paitsi kaikista epätodennäköisin Koreaan jäävä eli Klinger, joka onkin nainut korealaisen naisen. Leiri on nyt lähes tyhjä, ja Hawkeye nousee helikopteriin, jonka kyydistä hän näkee maassa viestin. Sen jätti hänen vanha ystävänsä B.J, joka ei uskaltanut hyvästellä häntä kasvotusten. Niinpä hän oli muodostanut kivistä jättimäisen sanan: "Hyvästi".