M*A*S*H
M*A*S*H – armeijan kenttäsairaala on amerikkalainen sotakomedia-draamasarja, jonka keskushenkilöt ovat Korean sodan (1950–53) aikaisen kenttäsairaalan tärkeitä hahmoja. Mukana oli usein jännitteitä, joissa toisena osapuolena olivat kenttäsairaala 4077:n värvätyt – Hawkeye, Trapper John ja B.J. Hunnicutt ja toisena armeijan kantahenkilökunta, kuten Margaret Houlihan ja eversti Potter, jotka yleensä edustavat isänmaallisuutta ja velvollisuudentuntoa.