Mack Wrestles
Mack Wrestles vie katsojat kulissien taakse seuraamaan Texasin Eulessista kotoisin olevan painijan Mack Beggsin kamppailua transsukupuolisia urheilijoita stigmatisoivia ulkoisia voimia vastaan. Mukaansatempaavassa elokuvassa kerrotaan taidokkaasti Beggsin tarina transsukupuolisten ihmisten kilpaurheiluun osallistumista koskevan väittelyn keskellä.
Taylor Hessin ja Erin Sangerin ohjaama Mack Wrestles vie katsojat kulissien taakse seuraamaan Texasin Eulessista kotoisin olevan lahjakkaan urheilijan Mack Beggsin kamppailua transsukupuolisia urheilijoita stigmatisoivia ulkoisia voimia vastaan. Painiminen on rankkaa: laji vaatii voimaa, nopeutta ja kestävyyttä sekä hien virtaamista tuntien ajan, ja ajatuksissa on tieto siitä, että vastustajan tavoitteena on painimaton pyyhkiminen kilpakumppanillaan. Juuri niistä syystä Beggs tosin lajia rakastaakin – hänelle se antoi tarkoituksen elämälle sekä käsityksen itsestään. Kaikesta myllerryksestä huolimatta koskettavassa elokuvassa tehdään yksi asia selväksi: jos elämä olisi painiottelu, ottelun päätyttyä erotuomari nostaisi ilmaan Mackin käden.