Margaret Thatcher: The Iron Lady
Vaatimattomista lähtökohdista ponnistanut Margaret Thatcher taisteli konservatiivipuolueen seksistisiä ennakkoluuloja ja brittiäänestäjien skeptisyyttä vastaan ja nousi Ison-Britannian merkittävimmäksi pääministeriksi sitten Winston Churchillin.