Marvel 75 Years: From Pulp to Pop!
Marvelin juuret alkaen vuonna 1939 Timely Comics -kustantamosta ja Martin Goodmanin sekä Stan Leen noususta Marvelin historian avainhenkilöiksi 1940-luvulla, sekä Kapteeni Amerikan luomisesta. Toisen maailmansodan vaikutukset ja supersankaritarinoiden väheneminen sekä sarjakuvateollisuuden tuho 1950-luvulla. Vuosikymmenen laskun jälkeen Stan Lee ja Jack Kirby loivat modernin supersankaritiimin Ihmeneloset vuonna 1961, mikä auttoi tuomaan supersankaritarinat takaisin ja kohti ”Marvelin aikakautta”. Sisältää tupakkatuotteita.