Marvel One-Shot: All Hail the King
Rautamies 3:n tapahtumien jälkeen Trevor Slattery on pahamaineinen ikoni. Hän on myös vankina tiukasti vartioidussa vankilassa. Onneksi hänen uusi profiilinsa on suonut hänelle kuuluisuutta ja suojaa siellä. Näyttelijä on ilolla suostunut yksityiskohtaiseen haastatteluun dokumenttielokuvan tekijän kanssa.