Mehiläiskesä
Ilmastoahdistuksesta kärsivä Eedi päättää keskeyttää opintonsa ja ryhtyy tarhaamaan mehiläisiä. Mukaan projektiin lyöttäytyy hänen vastahakoinen äitinsä Anne, joka ei pelkää tulevaisuutta, mutta mehiläisiä sitäkin enemmän. Kuuman kesän edetessä he huomaavat, ettei pölyttäjien pelastaminen ole niin helppoa kuin voisi kuvitella.