Merenvauvat
Meren aalloista muodostuu merenvauvoja, jotka kutsutaan merenpohjassa sijaitsevalle sirkusmaiselle leikkikentälle. Siellä heidän leikkitovereikseen ilmestyy joukko merihevosia, meritähtiä ja muita merieläimiä, ennen kuin he katoavat pintavesiin, joista he alun perin saapuivat.