Mickey's Kangaroo
Mikki ja Pluto ryhtyvät toimiin Mikin australialaisen ystävän lähetettyä hänelle nyrkkeilevän kengurun ja tämän pennun. Aluksi Pluto raivostuu, kun vieraat tuhoavat sen uuden koirankopin ja syövät sen ruokaa, mutta Mikki ilahtuu saadessaan nyrkkeilykumppanin. Loppu hyvin, kaikki hyvin – ennen pitkää koko joukko löytää yhteisen sävelen mitä erikoisimpana suurperheenä.