Peilin takana
Kun Mikki nukahtaa lukiessaan Lewis Carrollin Liisan seikkailut Peilimaassa -kirjaa, hän uneksii astuvansa makuuhuoneensa peilin läpi maailmaan, jossa kaikki on elollista ja hän voi puhua esineiden kanssa. Kaikki eivät kuitenkaan ole ystävällisiä, ja Mikin tanssittua pelikorttikuningattaren kanssa kuningas tulee mustasukkaiseksi. Kortit hyökkäävät ja lähettävät Mikin takaisin peilin läpi juuri, kun herätyskello soi ja herättää hänet.