Mikki Hiiri – olipa kerran joulu
Liity Mikin, Minnin ja heidän ystäviensä pariin hilpeisiin ja sydäntälämmittäviin tarinoihin heidän ikimuistoisimmista jouluistaan yhdessä. Koe riemuisa kokoelma seikkailuja ja taianomaisia joulun ajan iloja juhlistavia lauluja.
Mikki, Minni, Hessu, Iines ja Pluto kerääntyvät yhteen muistelemaan kolmea aiempien joulujen rakkauden, taikuuden ja yllätysten täyteistä tarinaa. Disneyn tarinankerronnan perinteessä Minni ja Mikki muistelevat vuotta, jona he molemmat luopuivat heille tärkeimmästä asiasta toisen vuoksi, mikä teki joulusta unohtumattoman. Hessu ja Max kertovat, kuinka kokivat huvittavia mutta ravistevia tapahtumia, kunnes oikean joulupukin vierailu teki siitä kaikkien aikojen taianomaisimman joulun. Akun veljenpojat Tupu, Hupu ja Lupu muistelevat, miten toivoivat joulun olevan joka päivä ja miten unelma muuttui koomiseksi katastrofiksi, joka opetti heille, mistä joulun hengessä on todella kyse. Sisältää tupakkatuotteita.