The Three Caballeros
Aina yhtä suosittu ja helposti kiihtyvä Aku Ankka tähdittää erästä suurista seikkailuistaan, joka on häikäisevä yhdistelmä etelän maisemia ja ääniä pursuavaa näyteltyä kuvaa ja klassista Disneyn animaatiota. Kun Aku saa taianomaisen kokoelman lahjoja Latinalaisessa Amerikassa asuvilta ystäviltään, niistä tulee hänen passinsa upealle musiikkimatkalle brasilialaisen papukaijan José Cariocan ja meksikolaisen kukon Panchiton kanssa. Näiden asiantuntijoiden opastuksella Aku loikkii ja hyppii tiensä jokaisen väriläiskän läpi, ja jokainen pysähdys on täynnä yllätyksiä ja upeita lauluja.