Monsterijahti
Skylar saa tietää vanhempiensa olevan hirviönmetsästäjiä, kun hän vapauttaa vahingossa hirviön salaisesta eristyskammiosta. Nyt hirviö janoaa kostoa, ja Skylarin ja tämän teknokavereiden täytyy vangita hirviö ja pelastaa Skylarin vanhemmat.