Muppets Haunted Mansion - Kummituskartano
Kuuluisa huimapää Suuri Gonzo tarttuu ystävänsä katkarapu-Pepen kanssa elämänsä suurimpaan haasteeseen ja viettää yön maailman pelottavimmassa paikassa, joka sattuu olemaan - Kummituskartano. Tämä musikaalinen komedia tuo yhteen Kermitin ja muut Muppetit, jotka esittävät Kummituskartanossa majailevia hupaisan hirveitä haamuja. Ja viliseepä tässä nauruhermoja kutkuttavassa Muppet-seikkailussa myös suuria tähtiäkin!