Muppets Most Wanted
Koko Muppettien jengi lähtee kansainväliselle kiertueelle ja myy teatterinäytökset loppuun joissain Euroopan jännittävimmissä kohteissa. Muppetteja seuraa kuitenkin sekasorto, kun he löytävät itsensä sekaantuneina kansainväliseen rikosvyyhtiin.
Koko Muppettien jengi lähtee kansainväliselle kiertueelle ja myy suurten teatterien näytökset loppuun eräissä Euroopan jännittävimmissä kohteissa. Sekasorto kuitenkin seuraa Muppetteja myös ulkomaille, kun ne löytävät itsensä tahattomasti sekaantuneina kansainväliseen rikosvyyhtiin, jota johtaa Constantine, maailman rikollinen numero yksi ja Kermitin kaksoisolento, sekä tämän kurja apuri Dominic, eli numero kaksi, jota näyttelee Ricky Gervais. Tässä huimapäisessä elokuvassa esiintyvät myös Tina Fey kipakkana vanginvartija Nadyana ja Ty Burell Interpolin agentti Jean Pierre Napoleonina.