Muppettien aarresaari
Robert Louis Stevensonin klassinen merirosvotarina lähtee elämään omaa elämäänsä ratkiriemukkaiden Muppettien käsissä. Kun nuori Jim Hawkins perii kauan sitten kadonneen aarteen kartan, hän palkkaa laivan etsimään aarrettaan kapteeni Smollet (Kermit) sen ruorissa…ja ahne Long John Silver viheliäisen juonen sydämessä.
Ohoi! Valmistaudu hilpeyteen merillä Kermitin, Miss Piggyn ja muiden Muppettien seurassa tässä jännittävässä toimintaseikkailussa, joka on saanut innoituksensa Robert Louis Stevensonin klassisesta merirosvotarinasta. Kun nuori Jim Hawkins perii kauan sitten kadonneen aarteen kartan, hän palkkaa mahtavan Hispaniola-aluksen etsimään aarretta kapteeni Smollett (Kermit) sen ruorissa… ja ahne Long John Silver (Tim Curry) viheliäisen juonen sydämessä. Nosta purjeet ja lähde seikkailuun, josta löytyy vaaroja joka käänteestä.