Mutta mitä tapahtui joulupukille 2
Tim Allen palaa ruudulle lämminhenkisessä jatko-osassa Scott Calvinina, joka on ollut menestyksekäs ja onnellinen joulupukki jo kahdeksan vuoden ajan. Mutta hänellä on edessään uusi haaste: jos hän ei mene naimisiin jouluaattoon mennessä, hän menettää pukin tittelinsä.
Tim Allen palaa Scott Calvinina elokuvassa Mutta mitä tapahtuikaan joulupukille 2, suositun jouluelokuvan hauskassa jatko-osassa. Scott on ollut joulupukkina kahdeksan vuoden ajan ja uskolliset tontut pitävät häntä kaikkien aikojen parhaana pukkina. Mutta Scottilla on ongelma. Hänen poikansa Charlie on päätynyt tuhmien lasten listalle, ja jos Scott ei mene naimisiin jouluaattoon mennessä – vain kuukauden kuluttua – hän menettää pukin tittelinsä.