Neropatin Päiväkirja 3 - Kovan Onnen Kesä
Kaikkien lempinörtti Greg Heffley (Zachary Gordon) on palannut ja hauskuttaa triplasti uusimmassa supersuosittuun kirjasarjaan perustuvassa elokuvassa! Kun Gregin isä (Steve Zahn) uhkaa lähettää pojan sotilasakatemiaan, jos tämä joutuu vielä ongelmiin, Greg keksii uusia tapoja selviytyä!