Pikku Pohatta
Kun yksitoistavuotiaan Prestonin pyörän päälle ajetaan, hän luulee päivää epäonniseksi. Kun hän saa korvauksena käteensä avoimen shekin, nopeaälyinen Preston kirjoittaa sen summaksi miljoona dollaria. Nyt hänellä on oma kämppä ja limusiinikuski, ja hän kuluttaa rahaa hullun lailla. Pian hänelle selviää, että ainoa ongelma rahassa on sen säilyttäminen, etenkin kun ryöstösaalista jahdataan.
Tarvitaan vain nopeaa ajattelua ja yksitoistavuotiaan Preston Watersin elämästä tulee miljoonan dollarin seikkailu. Kun roisto ajaa Prestonin pyörän yli, tämä luulee päivää epäonniseksi. Kun hän sitten saa nopeana korvauksena käteensä avoimen shekin, hän kirjoittaa sen summaksi miljoona dollaria. Nyt Preston on rikkaampi kuin edes villeimmissä unelmissaan. Hänellä on oma kämppä ja limusiinikuski, ja hän kuluttaa rahaa hullun tavalla. Pian hänelle selviää, että ainoa ongelma rahassa on sen säilyttäminen, etenkin kun FBI ja pahikset jahtaavat ryöstösaalista. Sisältää tupakkatuotteita.