North of the Sun
Inge Wegge (25) ja Jørn Ranum (22) viettivät yhdeksän kuukautta Pohjois-Norjan rannikolla sijaitsevan syrjäisen saaren lahdenpoukamassa rakentaen mökkiä ajopuista ja syöden vanhentunutta ruokaa. Heidän tavoitteenaan oli surffailla valtavan Atlantin valtameren kätketyillä aalloilla ja kokea unohtumaton arktinen seikkailu.