Obi-Wan Kenobi: A Jedi's Return
Erikoisohjelmassa tutustutaan Obi-Wan Kenobin ja Anakin Skywalkerin paluuseen kuvaruudulle, samoin kuin Ewan McGregorin ja Hayden Christensenin paluuseen klassisiin rooleihinsa. Ohjaaja Deborah Chow johtaa näyttelijöitä ja kuvausryhmää heidän luodessa uusia sankareita ja roistoja, jotka elävät rakastettujen Star Wars -hahmojen uusien inkarnaatioiden rinnalla, ja eeppistä tarinaa, joka yhdistää dramaattisesti saagan elokuvat.