Orankipelastus
Lähes 97 prosenttia orankien DNA:sta on sama kuin ihmisen, ja ne ovat läheisin eläinsukulaisemme. Vain sata vuotta sitten arviolta 600 000 orankia vaelsi Borneon ja Sumatran sademetsissä. Mutta salametsästyksen, elinympäristön tuhoutumisen ja laittoman lemmikkikaupan vuoksi orangit kuuluvat nyt maailman uhanalaisimpiin lajeihin. Mutta toivoa on.