Out of the Fog
Nizza, Etelä-Ranska, 1978. Jouluaattona Annie saa puhelun tyttäreltään, joka jätti hänet vuosia aikaisemmin liittyäkseen kulttiin. Poliisin avustaessa Anniella on vain muutama minuutti aikaa selvittää tyttärensä sijainti ja pelastaa hänet joukkoitsemurhalta.