Pähkinäsota
Tiku ja Taku keräävät kiireellä pähkinöitä ja piilottavat niitä puunrunkoon, kun Pluto saapuu paikalle ja yrittää piilottaa luunsa samaan puuhun. Kun kaikki pähkinät päätyvät Pluton koirankoppiin, Tikun ja Takun täytyy keksiä keino saada pähkinänsä takaisin.