Pikku pyörremyrsky
Mikki Hiiri toivoo pääsevänsä Minnin vastaleivotun kakun kimppuun, mutta Minni vaatii, että Mikki siivoaa hänen pihansa ensin. Mikin huhkiessa pikkuinen pyörremyrsky vaikeuttaa hänen haravointiyrityksiään. Mikki saa viimein ajettua pyörremyrskyn tiehensä, mutta kun se palaa äitinsä kanssa, Mikin ponnisteluista ei jää mitään jäljelle.