Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla
Kapteeni Jack Sparrow, ovela, hurmaava merirosvo, on vankina Davy Jonesin loukussa. Hänen merirosvoveljensä yrittävät epätoivoisesti löytää ja pelastaa hänet. Lähde mukaan villiin meriseikkailuun eksoottisesta Singaporesta Maailman laidalle ja kauemmas.
Juuri kun häntä tarvitaan, kapteeni Jack Sparrow (Johnny Depp), ovela, hurmaava merirosvo, joutuu vangiksi hiekkamereen Davy Jonesin loukkuun. Rakoilevassa liitossa Will Turner (Orlando Bloom), Elizabeth Swann (Keira Knightley) ja kapteeni Barbossa (Geoffrey Rush) yrittävät epätoivoisesti löytää ja pelastaa hänet. Miksi? Kapteeni Jack on viimeinen yhdeksästä Brethrenin oikeuden merirosvoruhtinaasta, joiden on liityttävä yhteen säilyttääkseen vapautta rakastavien merirosvojen elämäntyylinsä.