Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä
Johnny Depp palaa valkokankaalle kapteeni Jack Sparrow'na tarinassa totuudesta, petoksesta, nuoruudesta, tuhosta... ja merenneidoista. Jack törmää naiseen menneisyydestään eikä voi olla varma, onko kyseessä rakkaus vai naisen häkäilemätön huijaus löytääkseen tarunomaisen nuoruuden lähteen. Jack pakotetaan historian pelätyimmän merirosvon laivalle, eikä tiedä, ketä pelätä enemmän – Mustapartaa vai naista menneisyydestään.