Pöytä on katettu
Amerikkalaista eliittikoulua käyvä kiinalainen opiskelija tajuaa, ettei erinomaisuus riitä, kun hän hakee tärkeää paikkaa, johon kansainväliset opiskelijat eivät ole aiemmin pyrkineet.