The Last of the Chupacabras
Maailmassa, jossa kulttuuri on lähes tyystin kadonnut, yksinäinen meksikolaisamerikkalainen nainen yrittää pitää perinteitä elossa ja kutsuu vahingossa pelottavan muinaisen olennon suojelijakseen.