Return to Halloweentown
Nyt kaikki tietävät Marnie Piperin olevan noita, joten se ei tule yllätyksenä, kun hän saa täyden stipendin arvostettuun noitayliopistoon Halloweentownissa. Marnie saa tietää myös muinaisesta ennustuksesta, ja siinä on avain äärimmäisen salaisuuden paljastamiseen.
Nyt kaikki tietävät, että Marnie Piper (Sara Paxton) on noita, joten ei ole suuri yllätys, kun hän saa täyden stipendin arvostettuun noitayliopistoon Halloweentowniin. Marnie on innoissaan alkemian, amulettien, taikajuomien ja enteiden opiskelusta. Hän matkustaa portaalin läpi tullakseen Noita U:n kuuluisimmaksi opiskelijaksi. Kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää. Koulussa on uusi sääntö: taikuutta ei sallita. Marnie saa tietää myös muinaisen ennustuksen, jossa on avain äärimmäisen salaisuuden paljastamiseen. Onnistuuko Marnie vanhojen ystäviensä Ethanin (Lucas Grabeel) ja Benny-luurangon sekä uusien ystävien professori Periwinklen ja Aneesa-hengen avulla tekemään oikean valinnan Halloweentownin tuhatvuotisjuhlia varten?