Riemukupla: Tankki täynnä
Maggie Peytonin ylisuojeleva isä on aina on aina kieltänyt häntä seuraamasta kilpa-ajounelmiaan, eikä tiedä, että tytön maailma on tekemässä ison U-käännöksen. Kun Maggie on löytänyt vastustamattoman Herbien romuttamolta, he muodostavat taianomaisen tiimin, joka pelastaa hänen perheensä ja kirjoittaa kilpa-ajojen ennätyskirjat uusiksi.