Riemukupla
Tämä tähti tarjoaa eniten nauruja per litra. Hän on Herbie, rakastettava auto, jolla on oma tahto. Dean Jones, Michele Lee ja Buddy Hacket liittyvät Herbien seuraan tässä revittelevässä komediaklassikossa. Jones näyttelee epäonnista kilpa-ajaja Jim Douglasia, joka lyöttäytyy vastahakoisesti yhteen pienen auton kanssa. Douglas luulee yhtäkkisen voittoputken olevan hänen taitojensa ansiota, mutta ymmärtää lopulta auton arvon, kun juonitteleva kilpailija aikoo varastaa Herbien itselleen. Sisältää tupakkatuotteita.