Rileyn ekat treffit?
12-vuotias Riley on kotona San Franciscossa vanhempiensa kanssa, kun ovelle tulee mahdollinen ongelmien aiheuttaja. Selviävätkö äiti ja isä tunnetasolla Rileyn ensitreffeistä?