Unituotannot
Riley on pian jo teini-ikäinen ja kun hänen muistonsa kaipaavat lisää työstämistä, Ilo ja muut hänen tunteensa lähettävät ne Unituotantoihin. Palkittu uniohjaaja Paula Persimmon kohtaa oman painajaisensa: hänen täytyy luoda seuraava iso hittiuni uutena työparinaan Xeni, koppava ja itsevarma haaveunien ohjaaja, joka tahtoo päästä näyttämään taitonsa yöunien tekemisessä.
Uusi Unituotannot -sarja, joka tapahtuu elokuvien Inside Out - mielen sopukoissa ja Inside Out - mielen sopukoissa 2 välissä, kertoo Rileyn mielen sisällä olevasta elokuvastudiosta, jossa unista tehdään totta joka yö, budjetin ja aikataulun puitteissa, totta kai! Riley on pian jo teini-ikäinen ja kun hänen muistonsa kaipaavat lisää työstämistä, Ilo ja muut hänen tunteensa lähettävät ne Unituotantoihin. Seuraa kuinka palkittu uniohjaaja Paula Persimmon kohtaa oman painajaisensa: hänen täytyy luoda seuraava iso hittiuni uutena työparinaan Xeni, koppava ja itsevarma haaveunien ohjaaja, joka tahtoo päästä näyttämään taitonsa yöunien tekemisessä. Pixar Animation Studiosin hulvattoman, mockumentary-tyylisen minisarjan on ohjannut Mike Jones ja tuottanut Jaclyn Simon.