Rio 2
Blu, Jewel ja heidän kolme lastaan lähtevät hauskalle ja musiikkipitoiselle matkalle Amazonin sademetsään, ja yhtäkkiä Blue kohtaa sulkia nostattavimman vihollisensa: appiukkonsa!